W dniach 27 -29 maja odbyła się trzydniowa wycieczka klas II a i b oraz III a do stolicy polskich gór – Zakopanego. Większość z nas pierwszy raz mogła zobaczyć najwyższe polskie góry i zwiedzić wiele ciekawych miejsc z nimi związanych. Ogromne wrażenie zrobił na nas wjazd kolejką na Gubałówkę oraz przepiękne widoki na całe Tatry. Wędrowaliśmy na szlaku Doliny Kościeliskiej i jako nieliczni mieliśmy okazję poznać pracę tatrzańskich ratowników górskich goszcząc w TOPR. Odwiedziliśmy też Centrum Edukacji Przyrodniczej gdzie poznaliśmy przyrodę Tatr. Wiele radości i świetną zabawę dostarczył nam park wodny – Termy Chochołowskie. Spacerowaliśmy też po znanych Krupówkach gdzie mogliśmy zakupić pamiątki. Mieliśmy też słodką niespodziankę – tort, którą sprawili nam rodzice Glorii Chrobak z klasy IIIa z okazji jej dziewiątych urodzin. Było głośne sto lat i mnóstwo życzeń. Kiedy nasza wycieczka dobiegła końca i nadszedł czas powrotu do domu niejednemu z nas zakręciła się łezka w oku. Jesteśmy pewni, że kiedyś tam wrócimy.