Dwudniowa wycieczka klas 6 do Wrocławia właśnie dobiegła końca. Po bardzo aktywnym i pełnym wrażeń czasie wracamy do domu.
Wrocław przywitał nas piękną słoneczną pogodą, dzięki czemu mogliśmy w pełni zrealizować cały przygotowany plan zwiedzania.
Pierwszego dnia byliśmy w Zoo i Afrykarium, w Ogrodzie Japońskim, Centrum Wiedzy o Wodzie Hydropolis, Muzeum Sztuki Panorama Racławicka oraz obejrzeliśmy pokaz tańczącej multimedialnej fontanny we Wrocławiu, otoczonej pergolą, przy Hali Stulecia, największej w Polsce i jednej z największych w Europie.
Drugiego dnia pod opieką przewodnika zwiedziliśmy m.in. Wyspy Odrzańskie, Ostrów Tumski, Katedrę pw. Jana Chrzciciela, kościółek św. Idziego, Muzeum Archidiecezjalne, Krzywą Wieżę, Bramę Kluskową, gotycki kościół św. Krzyża, Most Tumski, Wyspę Piasek, dziedziniec i ogród Zakładu Narodowego im. Ossolińskich (Ossolineum), Stare Miasto, Uniwersytet Wrocławski, Rynek, Ratusz, Pręgierz, gmach Opery Wrocławskiej, Hotel Monopol, budynek Narodowego Forum Muzyki, Pałac Królewski, Fosę Miejską, Dzielnica Czterech Świątyń. W ramach odpoczynku popłynęliśmy w godzinny rejs statkiem po Odrze. Na koniec podziwialiśmy panoramę Wrocławia z 49 piętra tarasu widokowego drapacza chmur Sky Tower.
Nasz wspólny wyjazd to dla dzieci przedsmak nadchodzących wakacji i miłe podsumowanie zbliżającego się końca roku szkolnego 😊😊😊